Klik om te abonneren op de RSS Feed Huidig bericht

Popeye’s darmwand is ijzersterk

Uit praktisch alle studies blijkt dat een hoge inname van vlees de kans op darmkanker drastisch verhoogt. Onderzoekers van het WCFS en het Edese onderzoeksinstituut Nizo hebben nu ontdekt dat groente met veel bladgroen dit schadelijke effect van vlees volledig tenietdoet. Dat schrijven ze in het tijdschrift Carcinogenesis”

lees verder op website Wur

Trackback URL

Lezers helpen Lezers


Geef uw eigen ervaringen, methodes, tips of vragen bij het artikel Popeye’s darmwand is ijzersterk

Zoeken in de meer dan 1000 artikels over groenten op deze website